یگانه و ریحانه فرشته های خونه مایگانه و ریحانه فرشته های خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

یگانه و ریحانه دوقلوهای دوست داشتنی مامان و بابا

32ماهگی.روز دختر.سالگرد عقد مامان و بابا

1394/5/24 15:58
643 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترای مامانی

24/5/94شنبه -32ماهگیتون مبارک.روز ب روز شاهدبزرگ شدن شما نعمتی که خدا ب من و بابا داده و بابتش روزی هزاربار خدا رو شکر میکنیم.

و درکنار این بزرگ شدن شیطونتر هم شدید تا حدی که گاهی اوقات قابل کنترل نیستید

25/5/94یکشنبه :سالروز میلاد حضرت معصومه(س)،و روز دختر مبارک

واقعا خدا خیلی دوستم داره که ب جای یکی،دوتا دختر بهم داده،همونطور که میگن هرکی دختر داره جاش توی بهشت،من واقعا احساس خوشبختی میکنم که خونه عشق من و بابا رو شما دوتا گرم کردید 

و تولد عمه زهرا جون مبارک120سالگیت عمه جون

27/5/94سه شنبه سالگرد عقد مامان و بابا 11سال گذشت.روز ب روز عشق من و بابا بهم بیشتر میشه و شما دوتا حاصل این عشق آتشین هستید

یکشنبه1/6/94تولد خاله آزیتا،خاله جون تولدت مبارک سایه ات همیشه بالا سر عسل جون

چهارشنبه4/6/94 تولد آقا امام رضا (ع)مبارک و باز هم سعادت نداشتم بیام زیارتت

و عکسای خانمای خودم

بدون شرح

لباسا سوغاتی عمه زهرا از مشهد

 

فدای مهربونیاتون

 

کیک و شام و دسر تولد خاله آزیتا که سوپرایزش کردیم

 

و بازم بدون شرح

ریحان و یگانه داخل پارک سزپوشیده

پی نوشت:از وقتی شروع ب نوشتن این پست کردم تا ثبتش دوبار عکسا که میزاشتم می پرید واسه همین ثبتش طول کشید تاریخ ثبت7/6/94

پسندها (3)

نظرات (3)

مــــــامـــــانی
7 شهریور 94 17:12
با سلام دوست عزیز وبلاگ زیبايی دارید اگر دوست داشتید از عکس های تولد من هم دیدن کنید تولدم رو با تم زنبور عسل گرفتم و خیلی خوش گذشت منتظر آمدنتون هستم مهدیا خانم
مامان هاجر(یوسف و یگانه)
16 شهریور 94 16:23
سلام خوبین ،ماشالله دخملا 😙😙😙😙😙😙
سولماز
7 مهر 94 22:55
سلام هزار ماشالله به این دخترهایی ناز خوشحال می شم به ماهم سر بزنید