یگانه و ریحانه فرشته های خونه مایگانه و ریحانه فرشته های خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

یگانه و ریحانه دوقلوهای دوست داشتنی مامان و بابا

عکسای آتلیه ومروارید جدید

1393/3/16 3:03
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسای مامانیبوسبوس

خوبین خوشگلای منمحبتمحبت

این روزاتون هم داره میگذره و کم کم به 18 ماهگی نزدیک میشین قربونتون برم که با بزرگ شدنتون شیطونی هاتون هم بیشتر میشه و صد البته خیلی هم بهانه گیر شدین(البته میگن بچه ها تو این سن خیلی بهانه گیر میشن نمیدونم والله باید چیکار کنم)

جمعه9/3/93 عصر با بابایی بردیمتون ساحل بندرگاه اولین بار بود میرفتین اولش خیلی ترسیده بودین یگانه که همش تو ماسه های ساحل با بابایی بازی میکرد ولی ریحانه بعد از مدتی دل و جرات پیدا کردی و اومدی تو آب،موقع رفتن هم بزور از آب اومدی بیرون

همون روز متوجه شدم که یگانه دندون نیش پایین سمت چپت در اومده مبارکت باشه عزیز مادر

شنبه 10/3/93 هم عکسای آتلیه تون آماده بود که رفتیم گرفتیمشون

 شنبه3/3/93 نی نی خاله لطیفه دنیا اومد یه دختر ناز و کوچولو به اسم راحله

این روزا هم یا با رفتن خونه باباجون یا خونه عزیزجون وقتامون رو میگذرونیم

یگانه هم سلام کردن یاد گرفتی البته به زبون خودت للام

مدتیه هم که به من و بابایی میگی بابا جا(باباجان)ماما جا(مامان جان)هر چیزیکه ازمون بخوای این دوتا کلمه از زبونت نمیفته

قربون چادر سر کردنت بشم من یگانه خانومی

 

و در آخر ریحانه خانوم خونه باباجون

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانی(برای دخترم زهرا)
16 خرداد 93 9:26
سلام خدا حفظشون کنه و خدا بهت قدرت روز افزون بده موفق باشی
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
سلام ممنونم
فریده مامان آیهان کوچولو
16 خرداد 93 18:26
قربونشون بشم چقدر ناز شدن چه موهای نازی دارن. من اصلا نمیتونم یادم نگه دارم کدوم ریحانه ست کدوم یگانه عکساشونم خوشگله مثل خودشون. ببوس از طرف من گل دخترارو سمانه جون.
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
ممنونم فریده جون فدای تو من هنوزمامانم هم بعضی اوقات تشخیص نمیده
مامی پوریا
22 خرداد 93 14:48
ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ