یگانه و ریحانه فرشته های خونه مایگانه و ریحانه فرشته های خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

یگانه و ریحانه دوقلوهای دوست داشتنی مامان و بابا

شروع9ماهگی و عکسهای آتلیه

1392/5/24 16:57
174 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیتون مبارک                              

 

 

نفسهای مامان سلام

9ماهگیتون مبارک دخملای ناز مامانیtotalgifs.com flores-pequenas gif gif red-bouquet.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif red-bouquet.gif ،9ماه گذشت باور نمیکنم با تمام سختیها اصلا باور نمیکنم که من دست تنها تونسته باشم این مدت رو پشت سر گذاشته باشم یادمه روز اولی که از بیمارستان اومده بودم گریه کردم و به عزیزجون گفتم میترسم و نمیتونم دست تنها شما رو بزرگ کنم که عزیزجون میگفت توکلت فقط بخدا باشه هرچند که خیلی اصرار داشت که خونشون بمونم ولی من بیشتر از 2هفته نتونستم بمونم و اومدم خونه خودمون و خدا جون ممنونم که این توانایی رو بهم دادی و تونستم تا الان که9 ماه گذشته از عهده اش بر بیام  و بعد از این هم فقط امیدم خداست

 

                تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

         

عزیزای دل مامان بالاخره دوشنبه 21/5/92رفتیم عکساتون رو گرفتیمtotalgifs.com woopies gif gif 017.giftotalgifs.com woopies gif gif 017.gif

 

 

 

 

مامانی بعدا نوشت:

کیفیت عکسها فکر کنم زیاد خوب نشده چونکه هنوزcd عکسها رو نگرفتم فعلا با دوربین از رو عکستون گرفتم بعد که cd به دستم رسید جایگزین میکنم

مامانی تو تاریخ25/5/92 نوشت:

امروز تولد عمه زهرا جون،عمه جون خیلی خیلی دوستت داریم تولدت هم مبارک ان شالله 120سالگیت

                                         totalgifs.com aniversario gif gif 40.gif

عمه الهام و سوگند جون هم امروز از اهواز اومدن totalgifs.com flores-pequenas gif gif heartbasket.gif

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)