یگانه و ریحانه فرشته های خونه مایگانه و ریحانه فرشته های خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

یگانه و ریحانه دوقلوهای دوست داشتنی مامان و بابا

اولین ماه محرم فرشته های مامانی

1392/8/13 20:22
249 بازدید
اشتراک گذاری

عالم همه محو گل رخسار حسين است ، ذرات جهان درعجب از كار حسين است . داني كه چرا خانه ي حق گشته سيه پوش ، يعني كه خداي تو عزادار حسين است

فرا رسیدن ماه محرم رو به همه عاشقان حسینی تسلیت میگم

عزیزای دل مامانی امسال اولین محرم شماست و کلی نذر دارم که باید ادا بشه که فقط و فقط بخاطر حضور شما فرشته کوچولو هاست پارسال همچین موقع هایی شما رو باردار بودم و همه واسه سلامتی شما کلی دعا و نذر کردن از عمه و خاله و مامان جون و عزیزجون همه همه دوست و آشنا و خدا هم همه دعاها رو بی جواب نذاشت امیدوارم به حق امام حسین(ع) و طفل شیرخوارش علی اصغر هر کی از خدا نی نی میخواد بهش بده وحاجتش برآورده بشه

    

 

یکی از نذرام اینه که باید ببرمتون تو مراسم شیرخواران و به بچه کوچولو ها شیر و کیک بدیم

 سفره حضرت رقیه و حضرت ابوالفضل هم نذر دارم که فکر کنم الان نتونم و باید بزارم شما بزرگتر بشین ان شالله سالهای بعد

    

 

از همه دوستان تقاضا دارم حتما تو این شبها شفای همه مریضها رو از خدا بخواین بخصوص نی نی کوچولوهایی که محتاج دعا هستن و از خدا بخواین که هیچ بچه ای رو دردمند نکنه

ما رو هم فراموش نکنید و التماس دعا داریم

                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان آران و باران
21 آبان 92 17:54
ای وایییییی خیلی ناراحت شدم الان حالش چطوره عزیزم بهتره؟
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
ممنون عزیزم خدا رو شکر خوبه،ولی بعد از تب و مریضیش خیلی بهانه گیر شده همش گریه میکنه منم دست تنها با دوتا بچه.....