یگانه و ریحانه فرشته های خونه مایگانه و ریحانه فرشته های خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

یگانه و ریحانه دوقلوهای دوست داشتنی مامان و بابا

عکسهای فرشته های ناز نازی

1392/8/25 18:18
399 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه خانومی

 

یگانه تازه از خواب بیدار شده بودی

 

 

بقیه عکسها به اضافه عکسهای محرم تو ادامه مطلب

ریحانه گلی با نمایی از یگانه(به زور دستمال سرت کردم)

 

 

و اینجا هم دستمالت رو در اوردی حتی تو مراسم هم سرت نکردی پیشونی بند هم نزدی

 یگانه مامانی

 

یگانه 7محرم92_مراسم شیرخواران حسینی

 

 

ریحانه مامانی7محرم_شیرخواران حسینی

اینجا خوابت می اومد

 

و بالاخره خوابیدی

 

 

یگانه شام غریبان

 

 

ریحانه-شب شام غریبان

 

 

یگانه عزیز دل مامانی اینجا موقع مریضیت بود که زیاد هم حال نداشتی

 

قربون خوابیدنت برم من

 

با کمک همدیگه پشتی رو انداختین و این شکلی داشتینtv نگاه میکردین

 

 

نمیدونم این سس رو چطوری پیدا کردی و رفتی زیر میز تا منو دیدی این شکلی شدی

 

 

ابراز احساسات دو تا آبجیا

 

 

اون زیر کیه؟

 

دالییییی،یگانه

 

 

اینم یه عکس از رقیه دختر خاله لطیفه

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مرجان مامان آران و باران
26 آبان 92 20:02
ای جونمم چقدر عسل شدین ماشالاااااااااااااا
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
ممنونم خاله جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 آبان 92 19:01
سلام فرشته های من دلم براتون تنگولیده بود عذااااداریتون قبول خاله ای. خاله چرا سربندتو برمیداشتی؟؟؟؟؟ تو هم مثل ارشان حوصله نداشتی؟؟؟؟؟؟؟؟ بوس ب روی هردوتون...
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم،لطف دارین عزاداریهای شما هم قبول آره والله نه دستمال،نه کلاه هیچی نمیزاره سرش کنم
مامان آیهان کوچولو
30 آبان 92 1:48
سلام عزاداریتون قبول باشه. الهی که امام حسین حافظتون باشه و همیشه مهرو محبتتون انقد به هم زیاد باشه. ممنونم،عزاداریهای شما هم قبول باشه عزیزم
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم عزاداریهای شما هم قبول باشه
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 16:57
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ گلم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... اینم آدرسشه: http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25719 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم
تبسم
1 آذر 92 0:33
سلام خدمت شما من میخوام شما رو به سفره صلوات دعوت کنم خوشحال میشم تشریف بیارید دوست خوبم
مامان دو نی نی ناز
3 آذر 92 14:19
خدا حفظشون کنهههههه
مامان مرضیه
5 آذر 92 21:29
سلام دخترای گلم احساس میکنم یه ریزه بزرگ شدین موهاتونم بزرگ شده چقد دلم براتون تنگ شده بود
مامان مرضیه
11 آذر 92 21:21
خاله ایی دیگه بمون سر نمیزنیناااااااا
مامان دینا
3 دی 92 18:32
چقدر بزرگ و خواستنی شدن ماشالله