یگانه و ریحانه فرشته های خونه مایگانه و ریحانه فرشته های خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

یگانه و ریحانه دوقلوهای دوست داشتنی مامان و بابا

25ماهگی

1393/11/16 9:57
702 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای مامانی

میدونم مامانی خیلی تنبل شده ولی اصلا دیگه وقت آزاد ندارم از صبح که بیدار میشید باید با شما سرو کله بزنم تاشب واقعا دلم میخاد ماهیانه وبلاگتون رو بروز کنم ولی دیگه چیکار کنم قول میدم از این به بعد بروز باشمآرام

خوب تو این مدتی که نبودیم حسابی خوش گذروندید عروسی و گردش

15/10/93حنابندون پسرعموی مامانی بود مراسمشون خونه دخترعمو(خاله زهرا) گرفته بودن که همسایمون وای که همون شب خیلی بهانه گیر شده بودین پیش هیچ کس نمیرفتین همش بهانه میگرفتین و گریه میکردین

17/10/93روز عروسی ظهر شما رو پیش بابایی خوابوندم و رفتم آرایشگاه تا ساعت 6/30که برگشتم و شما رو آماده کردم و رفتیم سالن اونجا یه خورده بهتر بودین ولی باز دست از بهانه گیری برنمیداشتین شب ساعت 12برگشتیم خونه که شما رو پیش بابایی بخوابونم و خودم برگردم عروسی که میخواستن بیای باغ نزدیک خونه مون خلاصه اینکه هرکاری کردم ریحانه خوابید ولی یگانه فکر کنم فهمیده بودی میخام برم نمی خوابیدی تا ساعت 1 که دایی محسن اومده بود دنبالم نخوابیدی که بابایی گفت همراه خودم ببرمت ولی اونجا هم باز ی ساعتی بیشتر نموندم هوا سرد شد و بخاطر تو مجبور شدم برگردم

از بهانه گیری های شما صرفنظر کنم عروسی کلی خوش گذشت

 

تنها عکسی که تونستم از عروسی ازتون بگیرم(اینجا من نشستم که باهاتون عکس بگیرم شما هم مثل من نشستید)

یک روز بعد از حنابندان

 

24/10/93  عشقهای مامانی 25 ماهه شدین

25/10/93عروس و داماد راهی ماه عسل (مکه)شدن

28/10/93یادآوری یه روز تلخ(مرگ پسرعزیزم)غمگینغمگین

1/11/93تولد مامانی بود که بابایی شام بردمون بیرون

اینم کیکی که خودم برا تولدم درستیدمچشمک

 

8/11/93عروسی دختر یکی از دوستای مامان جون بود که ما هم رفتیم اونجا  اصلا اذیت نکردی کلی واسه خودتون نای نای کردین

10/11/93با خاله زهرااینا رفتیم گردش(عالی چنگی یکی از روستاهای اطراف)خیلی خوش گذشت واسه خودتون بازی کردن و کیف میکردین مخصوصا خاک بازی تا ساعت 5/30که برگشتیم خونه شما از خستگی خوابتون برد تا ساعت7 بزور بیدارتون کردم وساعت11حمام تون دادم و خوابیدین

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامی پدرام فینگیل
19 بهمن 93 15:07
مامان و بابا
26 بهمن 93 13:57
سلام مامان عزیز و مهربون چقدر خوب شد که منم یه دوستی پیدا کردم که دوقلو داره اخه من دوقلو باردارمو خیلیییییی خیلی زیاد میترسم هم از حاملگیم هم سزارین هم زایمان زود رس از اینکه خدای نکرده نینیامو تو دستگاه بندازن نمیدونم چیکار کنم البته ناگفته نمونه من طبیعی دوقلو باردارم نه به روشای وی اف برا همین میخوام از شما کمک بگیرمو از تجربیاتتون استفاده کنم تو استراحت بودین؟خوردنی چی میخوردین که رشدشون خوب بوده؟ اگه کمکم کنین خیلی خوشحال میشم منتظرتونم
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
سلام دوست عزیز.از اینکه ازم راهنمایی خواستی خوشحال شدم تجربه ای که دارم و میتونم در اختیارت بزارم اینه که من استراحت مطلق نبودم.ولی 8ماهه زایمان کردم منم طبیعی باردارشدم.ی روز قبل از زایمانم که دکتر احتمال زایمان داده بود برام آمپول بتامتازون تجویز کرد وگرنه که باید میرفتن تو دستگاه ولی بخاطر آمپولا که زدم خداروشکر با وجود وزن کمشون ب دستگاه احتیاج نداشتن غذای خاصی نمیخوردم برنامه غذایی همیشگی و مولتی ویتامین در کل من خودم چون ی بار حاملگی و زایمان بدی رو گذرونده بودم کل حاملگیم رو با استرس و ناراحتی و ترس از تجربه دوباره گذروندم ان شالله که سر وقت زایمان کنید و به دستگاه هم احتیاج نداشته باشن و حاملگی بی خطری رو پشت سر بزارید
مامان و بابا
26 بهمن 93 13:57
و اینکه تو دستگاه رفتن نینیا؟؟؟
مامان و بابا
16 اسفند 93 13:46
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی های نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی عزیزم خوبیم چشم حتمامیام
امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
19 اسفند 93 21:37
سلام مامانی خیلی عروسکای خوشگلی داری زنده باشن الهی دوقلوهای منم همسن دوقلوهای شما هستن دوست داشتید بهمون سر بزنید[ماچ
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
مرسی عزیزم حتما میام
♥مرجان مامان آران و باران♥
25 اسفند 93 23:34
ای جانممم عزیزم هزار ماشالا چقدر بزرگ شدن خوش باشید عزیزمممم
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
مرسی گلم
مامان و بابا
18 فروردین 94 10:34
سلام مامانی عیدتون مبارک امیدوارم با نی نی های ناز هزاران عید رو باهم سپری کنین از طرف من نی نی های نانازی رو ببوس
مامان یگانه و ریحانه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم.عید شما هم مبارک